Sunday 20 September 2015

Dunia mencabar: Blogging

Assalamualaikum wbt..
Dunia blogger merupakan salah satu dunia penulisan yang agak mencabar sekarang ni. Antara sebabnya ialah sebab blogging sudah menjadi trend anak muda sejak beberapa tahun dulu. Ditambah pula dengan blogger yang cantik/handsome, blogger yang mempromo barang dan juga blogger merangkap seorang vlogger yang sangat famous di youtube.

Aku dah banyak kali menulis, membuat esei, kemudian tulis ke dalam blog, kemudian padam dan revert to draft.. banyak kali.. sebab aku betul-betul takde keyakinan dengan penulisan aku walaupun aku suka menulis. (Sejak tahun 2011 lagi menulis tapi banyak ni je yang mampu aku publish.. T_T)

Tapi semalam aku dapat sikit pencerahan daripada blog inchenaim yang dah banyak berpengalaman dalam menulis artikel dan blog.

Di sini: http://inchenaim.com/asas-menulis-artikel-kandungan-epik-viral/

Thanks to him, may Allah guide me to keep writing something benefit..

Ameen
 :)

à tout à l'heure,
Wassalam 

No comments:

Post a Comment